OFERTĂ REPARAȚII CALCULATOARE

1. Diagnostic (obligatoriu, indiferent de tipul dispozitivului, lucrării sau a temei tehnice) cuprinde:

a. Inventarierea şi evaluarea inițială a infrastructurii şi componentelor hardware şi software existente, precum şi a stării acestora de funcționare / operare;

b. Consultanța tehnică de specialitate vizând măsurile ce trebuie luate, precum şi costurile aferente estimative.

Tarife (Lei/terminal):

La sediul D*A*S La sediul Clientului
50 lei
(transportul echipamentelor şi cheltuielile aferente acestuia vor cădea exclusiv în sarcina beneficiarului)
         80 lei (în municipiul Sibiu)
         80 lei + 2 lei/km (în afara municipiului Sibiu)

Notă: Diagnosticul este efectuat o singură dată, pentru fiecare dispozitiv, lucrare sau temă de lucru în parte. Contravaloarea lui va fi achitată indiferent dacă, ulterior, beneficiarul va decide ca dispozitivul, lucrarea sau tema tehnică să fie încredințate altui furnizor de servicii! Valorile din tabel sunt exprimate în LEI și NU includ TVA.

2. Achiziționarea echipamentelor, dispozitivelor şi materialelor necesare (opțional):

DIGITAL ARTS &SERVICES, la solicitarea beneficiarului, va întocmi un deviz de materiale, dispozitive şi/sau echipamente necesare efectuării lucrărilor vizate de acesta. Costul acestora va fi suportat în întregime de către beneficiar. În cazul în care beneficiarul optează pentru ca materialele, dispozitivele şi/sau echipamentele necesare lucrării vizate să fie achiziționate de la sau prin DIGITAL ARTS & SERVICES, aceasta va asigura livrarea lor în maxim 5 (cinci) zile lucrătoare de la data comenzii ferme a beneficiarului.

3. Prestarea serviciilor specializate solicitate (opțional):

Lucrările vor fi efectuate de un număr de 1 (unu), până la 4 (patru) specialiști, în funcție de complexitatea şi amploarea lucrării. Manopera va fi măsurată în Ore Tehnologice (OT) şi va fi calculată conform tabelului de mai jos, în funcție de locul desfășurării lucrării şi, respectiv, de numărul specialiștilor folosiți.

Costul Orei Tehnologice
[Lei/OT/Specialist]
Număr de specialiști
La sediul D*A*S
(transportul
 echipamentelor la 
sediul DAS şi 
cheltuielile
 aferente acestuia
 vor cădea exclusiv 
în sarcina 
beneficiarului)
La sediul beneficiarului
(pentru deplasări în afara
 municipiului Sibiu, se va
 percepe o taxă de 
transport în valoare de 
2 lei / km)
1 65 lei 80 lei
2 60 lei 75 lei
3 55 lei 70 lei
4 50 lei 65 lei

Valorile din tabel sunt exprimate în LEI și NU includ TVA.

4. Întocmirea Raportului Tehnic, facturarea şi plata serviciilor şi bunurilor comandate (obligatoriu, indiferent de tipul dispozitivului, lucrării sau a temei tehnice):

Odată finalizate lucrările, reprezentanții D*A*S vor întocmi un Raport Tehnic al serviciilor prestate. Acest Raport Tehnic va include raportul diagnostic, raportul intervenției tehnice, raportul recepției lucrării, precum şi specificarea exactă a numărului de specialiști şi, respectiv, a numărului de ore tehnologice prestate de aceștia. Raportul Tehnic, întocmit în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte, va fi semnat şi ștampilat de către reprezentantul autorizat al beneficiarului, prin aceasta luându-se la cunoștință de conținut şi consfințind-se finalizarea şi recepția în bune condițiuni a lucrărilor angajate.

DIGITAL ARTS & SERVICES va factura contravaloarea bunurilor şi lucrărilor angajate de beneficiar în maxim 48 (patruzecişiopt) de ore de la finalizarea acestora. Beneficiarul va achita contravaloarea facturii emise de DIGITAL ARTS & SERVICES în maxim 5 (cinci) zile lucrătoare, calculate de la data emiterii facturii.

Întocmirea Raportului tehnic se taxează cu contravaloarea standard a unei ore tehnologice, prestate de către un singur specialist, la sediul DAS, adică cu 50 lei (fără TVA).

Notă: Orice bunuri şi servicii suplimentare vor face obiectul ofertării, facturării şi plății separate. În cazul în care este necesară achiziționarea de piese şi/sau componente hardware, precum şi licențe software, DAS va înainta, la cererea clientului, propria ofertă, însă clientul va avea libertatea de a-şi alege furnizorii. Ofertarea, facturarea şi, respectiv, plata vor fi efectuate separat şi în afara contractului de prestări servicii IT&C generat de prezenta ofertă.